Beoordelingen van Sushi 8 Uden

Recente recensies

4.0
Jj
22 mei 2022

Bezorging deze keer zeer netjes op tijd. Erg mooi opgemaakte en smakelijk sushi. Ook de warme edemaboontjes zijn heerlijk, Weer genoten.

Cw
22 mei 2022

Ik had voor de 2e keer weer geen eet stokjes. Die vind ik er wel bij horen. Geen vork.

Loor
21 mei 2022
H Willems
20 mei 2022
Shirley
20 mei 2022

Al vaak hier besteld. En elke keer weer heerlijk en altijd ruim op tijd!

Lonneke Van Vloten
20 mei 2022

Super lekker weer!!!

Donna
18 mei 2022

Heerlijke sushi, net anders dan anders!

Beemer
9 mei 2022

De sushi met tonijn was niet goed. De kleur van de vis zag er niet goed uit. Deze durfden we niet op te eten. Erg jammer hierdoor gehele tol niet kunnen eten. Tevens was de bestelling minimaal 15 minuten te laat zelfs na spitsuur rond 29.39 uur

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Looij
8 mei 2022

De sushi was op de afgesproken tijd klaar. Lekkere sushi, het ziet er vers uit. Sushi mooi gevormd en de smaak is erg goed. Mooie verschillende boxen, voor ieder wat! :)

Claudis
8 mei 2022

Heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sushi lover
8 mei 2022
Femke
8 mei 2022

Nog nooit zo’n lekkere sushi gehad! En bezorgd op afgesproken tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ed
6 mei 2022

Lekker, ruim voldoende en goede service!

Lotte
4 mei 2022

Het was snel klaar en vrij voordelig. Het was ook erg lekker

Willem
1 mei 2022

Bezorging was prima op het genoemde tijdstip, Geen soja saus bijgeleverd Geen wasabi bijgeleverd Geen stokjes bijgeleverd Kwaliteit van de sushi was ook minder goed als de vorige keren Tevens zaten er haren op een van de warme gerechtjes

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carlien
1 mei 2022
Wayers
29 april 2022

Ik zou normaal niet snel er iets over zeggen maar,Dit keer viel het een beetje tegen, niet het eten maar wel dat er dingen ontbraken aan de bestelling, geen sojasaus,geen stokjes, ik had 2 maal extra zalm en tonijn besteld maar dit zat er ook niet bij, toch erg jammer van mijn 7 euro die ik er extra voor heb betaald!

T. Thielemans
26 april 2022

Nadat we eerder al eens pokebowls hadden afgehaald, hadden we nu voor bezorging gekozen. Wat een teleurstelling. We hebben ruim anderhalf uur op onze bestelling moeten wachten en toen het kwam, zaten de pokebowls omgedraaid in de tas. Erg ongezellig. De soja-saus ontbrak evenals de stokjes (speciaal bij de opmerkingen naar gevraagd). Enfin, gebeld en toen kreeg ik te horen dat ik er de volgende keer bij de bestelling bij de opmerkingen maar iets over moest schrijven. Dan zouden ze er wel iets ‘leuks’ bij doen. Ik voelde me behoorlijk kortaf behandeld en de geboden ‘oplossing’ vind ik niet oké. Voor ons geen volgende keer Sushi 8 meer

M
25 april 2022

Hoewel ik had gevraagd om "geen ui" zaten er lente ui ringetjes en gefrituurde uien over de sushi. Ik heb daarover geprobeerd te bellen maar er werd niet opgenomen. Buiten dat was de sushi heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lisa
24 april 2022

Meer dan een half uur verlaat Wel keurig gebeld . Soja saus en gember zat er niet bij

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Donna
24 april 2022
Daniele
24 april 2022
Claudia
22 april 2022

Heerlijk zoals altijd!

Henk Trimbach
18 april 2022

Heerlijke maaltijd; mooi gepresenteerd in grote ronde schaal (‘het oog wil ook wat’). Zeer tevreden ook over de bezorging - op de afgesproken tijd - en de correcte bezorger.

Karin
18 april 2022

Top sushi!!!!

S
17 april 2022

Ik werd netjes gebeld dat mijn aangegeven bezorgtijd wat later werd. Sushi was super lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Furkan
16 april 2022
Linda
14 april 2022

Helaas vandaag niet zoals normaal en we bestellen toch regelmatig. Ik heb ivm zwangerschap aangegeven 1x zonder krab, bij ophalen bleek dat er wel krab in zat. Helaas geen tijd om te wachten tot er een nieuwe gemaakt kon worden, maar wel slordig. Daarnaast krijgen wij wisselend sojasaus, teriaki saus en pittiga mayo. Dat is jammer want alle 3 zijn gewenst. Vandaag ook geen sojasaus, die hebben we alle keren wel gehad. Waarom zoveel verschil. Ik twijfel om voortaan ergens anders te bestellen.

Anouk Gerrits
10 april 2022

Smaken zijn goed, minder rijst

Corina Van biesen
8 april 2022

Tonijn was niet vers! Helemaal verkleurd Kan echt niet!!

Reactie van Sushi 8

Beste Corina Van Biesen, bedankt voor uw feedback. onze excuses. Wij hopen dat dit niet nog een keer gebeurd. - team sushi 8!

Mischa
8 april 2022

Stond mooi op tijd klaar en het was weer heeeeeerlijk!

Ad Oostendorp
4 april 2022

Omdat we altijd de luxere sushi’s nemen vond ik ze er deze keer kleiner en minder mooi uit zien. Ze waren door het vervoer ook een beetje gehutseld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lonneke Van Vloten
3 april 2022

De beste sushi van uden!

Van Middendorp
31 maart 2022

Melding wij zijn op tijd. Uiteindelijk meer dan 30 min te laat. Bereikbaarheid telefoon 0% Dus in verwachtingsmanagement meer dan genoeg ruimte voor verbetering. De kwaliteit van de sushi was super goed. Dus zeer tevreden over het eten en super geriteerd dat ik mijn gasten ruim een half uur op hun eten moest laten wachten terwijl alle berichten melden dat alles op tijd liep

Reactie van Sushi 8

Beste Van Middendorp, onze excuses voor het ongemak. Wij hopen dat dit niet nog eens voor komt. graag tot ziens bij sushi 8!

Noor
29 maart 2022

Fucking lekker

Mischa Vroegop
28 maart 2022

Alles klopte aan de bestelling, dat was fijn. Het eten was zoals gebruikelijk heerlijk!

Leo
24 maart 2022

Heerlijk gegeten

Anoniem
21 maart 2022

Heerlijke sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M
21 maart 2022

Keer op keer te laat geleverd. Sushi viel uit elkaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste M, onze excuses. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen

Anoniem
20 maart 2022

De sushi is altijd lekker. Genoeg keuze.

Joep
19 maart 2022
Jeannette
19 maart 2022

Heerlijke sushi, vers, goed van smaak en heerlijke rijst👍👍👍

Annemieke
18 maart 2022

Heerlijke sushi en pokebowls.

Beate
14 maart 2022

Heerlijke sushi, altijd genieten. Mooi op tijd bezorgd. Ga vooral zo door! Zeker een aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste Beate, wat fijn dat het naar smaak was. Wij hopen u snel weer terug te zien bij sushi 8!

Broek
13 maart 2022

Heerlijk!

Sjoerd
13 maart 2022

Het eten is er heerlijk. We bestellen er regelmatig. Gisteren 45 minuten te laat de bestelling ontvangen. Dit is niet de eerste keer

Reactie van Sushi 8

Beste Sjoerd, wat vervelend dat uw bestelling te laat was. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Bram
13 maart 2022

Gewoon weer heerlijk

Isabelle
9 maart 2022
Leon van Ham
7 maart 2022

Heerlijk gegeten

Reactie van Sushi 8

Beste Leon van Ham, wat fijn dat u heeft genoten. Wij hopen u snel weer terug te zien!

Claudia
7 maart 2022

Heerlijk zoals altijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

didi
6 maart 2022
Roefs
6 maart 2022

Het was super lekker!

Leon van Ham
5 maart 2022

Wederom heerlijk gegeten

Maaike Riswick
5 maart 2022

We hadden om 17.15 uur besteld, er werd aangegeven dat de sushi er rond 18.30 uur zou zijn. 18.15 uur kregen we een telefoontje dat de sushi er om 18.45 uur zou zijn. Vervolgens werd er om 18.30 uur gebeld dat de sushi om 19.00 uur bezorgd zou worden. Mijn dochter heeft toen aangegeven dat later echt niet wenselijk was omdat we weg moesten. Mijn dochter heeft 19.05 gebeld omdat er nog steeds geen sushi was en we weg moesten. Uiteindelijk is de sushi 19.20 uur gebracht, veel later dus dan afgesproken.

Reactie van Sushi 8

Beste Maaike Riswick, wat vervelend om dit te lezen. Onze excuses! Wij hopen dat dit niet nog eens gebeurd. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Simone
5 maart 2022

Helaas nu al meerdere keren slechte ervaring gehad. Nu waren ze 45 min te laat. Ze belde 2x dat het later ging worden. Als goed maker zouden we extra krijgen wat vervolgens niet nagekomen is. Eten proefde vervolgens ook niet vers en koud. Echt jammer want in het begin was het echt goed.

Reactie van Sushi 8

Beste Simone, wat vervelend om te horen dat uw bestelling zo laat werd bezorgd. Onze excuses! Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Mischa
5 maart 2022

Ik had de stokjes weggelaten (voorkom waste), maar men heeft ook de wasabi en ketjap er niet bij gedaan. Helaas vergeet men wel vaker de (juiste) sausjes. Minpuntje. Kwaliteit van het eten = perfect.

Peters
2 maart 2022

De bezorger was wederom te laat met bezorgen.

Wendy
1 maart 2022

Heerlijk en snel!

Rik van der zee
26 februari 2022

Altijd super lekkere sushi kom hier al een tijdje en blijf hier terug komen super tevreden netjes verpakt en lekker en mooi berijd

Dennis
24 februari 2022

Eten is echt super en een echte aanrader. Alles smaakt heerlijk en is een feestje om naar te kijken. Echt een groot punt van kritiek is de bezorging. 5x besteld en alle keren minimaal een half uur te laat.

Reactie van Sushi 8

Beste Dennis, wat vervelend om te horen dat de sushi zo laat was. onze excuses hier voor! Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Joost
23 februari 2022

Bestelling stond klaar op de afgesproken tijd. Was compleet. Thuis gegeten en het was heerlijk. Niet de eerste keer dat we hierover tevreden waren en zeker niet de laatste keer dat we gaan bestellen!

Lonneke van Vloten
22 februari 2022

Echt super lekkere sushi, de beste van Uden! Een keer eerder hier besteld, maar dit wordt ons vaste adresje

Dees
22 februari 2022

Heeeeerlijk gegeten!! Echt fantastisch.. Samen met mijn dochter van 11.. Genoten samen in quarantaine van sushi

Wanda
21 februari 2022
Samantha Bohnen
20 februari 2022

Super lekkere sushi, altijd goed op smaak en lekker vers. Ik had besteld om op te halen om 16:40 uur, de sushi stond net klaar en de dekseltjes moesten nog op de bakjes. Wij bestellen vaker bij sushi8.

B Finnema
14 februari 2022

Het was heerlijk ondanks dat het Valentijnsdag was was de sushi voortreffelijk

Ruud
14 februari 2022

Eerste keer dat ik hier heb besteld. Viel toch behoorlijk tegen. Vrij smaakloze starre sushi en ontzettend lange bezorging. De geplande bezorgtijd was al behoorlijk (een uur), maar dat is uiteindelijk anderhalfuur geworden. Het zal bij deze eenmalige bestelling blijven helaas.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste Ruud, …., het spijt ons dat wij niet konden voldoen aan uw verwachtingen. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen. Wij hopen dat dit de volgende keer wel goed gaat. We zien u graag weer terug.

Claudia
14 februari 2022

Het was heerlijk. Alleen jammer dat de bakjes van de bowl nog kleiner zijn geworden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

rachel
13 februari 2022

Heerlijke sushi en perfecte service! Zeker een aanrader!

Lieka
11 februari 2022

Het was erg lekker en netjes verzorgd!

V
6 februari 2022
Appie
6 februari 2022

Beetje te laat maar dat werd goedgemaakt door de goede kwaliteit! Top 👍

Hilde
6 februari 2022
theo pepers
5 februari 2022

heerlijk verse sushi bestelling stond klaar op de afgesproken tijd

Reactie van Sushi 8

Beste Theo Pepers, fijn om te horen dat alles heeft gesmaakt!

Celesta Edel
3 februari 2022

Complimenten voor heerlijke eten. Deze keer gebeld ivm vroeger bestelling dus dat ging goed. Aan de deur nog excuses ! Deze keer perfect. Dank!

Fatima
2 februari 2022

Sushi top kwaliteit heerlijke, alleen het bezorgen duurt erg lang!!

Yvonne
30 januari 2022

toppppp, heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bas Lokven
30 januari 2022

Waren later dan verwacht, maar belde keurig dat ze eraan kwamen. Afgesproken dat ze er een portie tempura garnalen bij deden en die kwamen ze heel netjes na brengen. De sushi was overigens heerlijk! Volgende keer sushi bestellen we weer hier.

de Groot
30 januari 2022

Helaas 3 kwartier langer zitten wachten op de bestelling dan gepland. Kreeg een telefoontje dat het een half uur langer zou duren door drukte. Minder bestellingen aannemen dan? Sushi is overheerlijk, alleen de bezorging is zelden optijd geweest. Uiteindelijk iets voor half 9 pas kunnen eten...

Reactie van Sushi 8

Beste de Groot, onze excuses voor de late bezorging. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Niek
27 januari 2022

bestelling was een half uur te laat, dit was telefonisch doorgegeven dus geen probleem, helaas was het warme gerecht niet warm meer (Gyoza) maar koud en taai. Helaas.

Reactie van Sushi 8

Beste Niek, wat vervelend om te horen dat een gerecht koud geleverd werd. wij hopen dat dit niet nog een gebeurd. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Dimitri
27 januari 2022

Bezorgen blijft een probleem. 16:30 uur besteld. 17:50!uur pas ontvangen terwijl telefonisch beloofd was bestelling meteen klaar te maken. Had maar 10 minuten over voor mijn vertrek naar werk. Was hier niet blij mee. Telefoon werd niet meer opgenomen en bezorger liep bij klacht meteen weg.

Reactie van Sushi 8

Beste Dimitri, onze excuses voor het ongemak. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Donna Damen
24 januari 2022
X
23 januari 2022

Kwaliteit erg goed, moest erg lang wachten op mijn bestelling. ( 45 minuten) Advies: qua service hadden ze kunnen bellen dat het veel later werd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eris
23 januari 2022

Heerlijke sushi, lekker op temperatuur, vers!

Wendy
22 januari 2022

Heerlijke sushi, snel bezorgd, vriendelijke mensen.

Hilde
21 januari 2022

Het was lekker maar jullie waren de bonen vergeten. Hier kwamen wij thuis achter..

Jolanda
20 januari 2022

Supervers en erg lekker. Netjes op tijd bezorgd.

Lara
19 januari 2022

super lekker 😋

Marloes
16 januari 2022

Sushi was super lekker! Door de drukte liep de ophaaltijd wel een halfuur uit. Maar alles wordt vers gemaakt en was het wachten zeker waard.

Nijst
16 januari 2022

De Sushi smaakte heerlijk. De bezorging helaas een uur te laat maar er is moeite gedaan dit goed te maken. Wel graag zelf bellen als er problemen zijn. En graag een iphone app

Willem
15 januari 2022

Sushi was heel lekker, helaas wel lang moeten wachten en er zat geen saus bij onze warme gerechten

Jacqueline arts
10 januari 2022

Eten was lekker en goed maar bezorging was waardeloos. Heb ruim twee uur gewacht en nog zelf na moeten bellen. Erg jammer .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

V dijk
9 januari 2022

Uur gewacht terwijl we om 1730 al hadden verwacht Vervelend als je visite hebt en het komt pas om 1830 Eten was prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kim
9 januari 2022

Erg lekkere en verse sushi! Was iets mis gegaan, maar dit is super netjes opgelost! Complimenten :) Ga zeker vaker bestellen!

Rik van der zee
9 januari 2022

Netjes optijd klaar goed verpakt en super lekker 😋😋😋😋

Gert-Jan Mies
9 januari 2022

De sushi was zoals ik gewend ben bij Sushi 8, heel erg vers en lekker. Jammer dat de jonge dame de stokjes, soja en wasabi vergeten was in de zak te doen. Tipje voor de volgende keer 😉

Denise Bevers
8 januari 2022

Helaas viel de suhsi mij wat tegen. Deze waren allen ijskoud en zeker bij de ebi rol heb ik dit nog nooit meegemaakt, deze is eigenlijk altijd lauw/warm. Ook het bakje van de zeewiersalade bleek maar halfvol, in de andere helft van het bakje lag een groot slablad. De bezorger was een half uur te laat.

Hannah Vervoort
7 januari 2022
Esther
6 januari 2022

Super handig te bestellen , goede service en heerlijk gegeten!!

Wendy
5 januari 2022

Keurig op tijd bezorgd. De sushi was heerlijk!

Janneke
4 januari 2022
Marjolein
4 januari 2022

Heerlijke sushi, op tijd geleverd.

Dirkje
3 januari 2022

De service was goed en de Sushi was super lekker.

Frank
2 januari 2021

Bestelling was niet klaar, pas uur later klaar en 2 x extra gember niet bij bestelling, bestelling was 2 dagen van te voren besteld

Celesta Edel
1 januari 2021

Goede avond. Geheel onverwacht 40 min voor afgesproken tijd was onze bestelling hier. Dit is echt teleurstellend…

Eykholt
31 december 2021

De smaak van de verschillende soorten sushi was erg lekker maar de rijst was zo droog dat deze uiteen viel bij het oppakken. De rijst was niet lekker.

Yvon
31 december 2021

Service is altijd goed en erg vriendelijk, de sushi is heerlijk!

Edwin
29 december 2021

Alles was top! Bedankt

Giese Swinkels
29 december 2021

We hebben gister suchie besteld. Alleen kwam het 2 uur later en hebben we het zelf uiteindelijk zelf opgehaald. Alleen de man zei dat we een kortingscode kregen en nog steeds niet gekregen.

Krista
29 december 2021

Wij hebben 3 uur op ons eten gewacht .vele malen gebeld. Geen actie. Dit is de 4e keer al. Ronduit slecht. Het eten is goed, maar wij zijn hier klaar mee.

theo pepers
27 december 2021

fijne website heel goede kwaliteit en verse produkten bestelling stond netjes klaar op de afgesproken tijd

Desirée van den Elzen
27 december 2021

Helaas vond iedereen niet alles smaakvol. Dit komt waarschijnlijk mede omdat je besteld... staat het waarschijnlijk al langer klaar en droogt het wat in.

Emveekaa
26 december 2021

Weer heerlijk gegeten en voldaan aan verzoeken in ‘opmerkingen’

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Emmy
26 december 2021

Super lekker, net als de voorgaande keren. Ga zo door!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tiny
26 december 2021

Gelezen dat bezorging soms kan duurt. We wonen in het buitengebied en daarom opgehaald. Super geregeld, stond netjes op tijd klaar, vriendelijke bediening maar bovenal ontzettend lekker en voor ons ruim voldoende. Zeer tevreden👍👍

Wendy
24 december 2021

Heerlijke sushi, absolute aanrader!

B P
24 december 2021

Precies op tijd en het smaakte heerlijk!

Marloes van Berlo
20 december 2021

Sushi smaakte heerlijk en vers. Bezorging was zonder bericht 3 kwartier telaat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

patrick vd wijst
19 december 2021

weer n uur te laat bezorgd. werd nog netjes gebeld dat t n half uurtje later werd maar t werd weer n uur later. beetje jammer want t eten is zo goed en lekker

Tonny
19 december 2021

Top kwaliteit

Juul
17 december 2021

Het duurde eventjes, maar dat was geen probleem want werd vrij snel op de hoogte gesteld dat het langer zou duren! Zelfs extra eten erbij gekregen. Sushi was zoals altijd super lekker

Emveekaa
12 december 2021

1) Geen sojasaus ontvangen. 2) Aangegeven geen gember te willen ontvangen. Zat er toch bij. Tja.. dat wordt dan dus weggegooid.. pure verspilling.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jasgoed
11 december 2021

1 bakje soja saus voor een box van 50 euro is wel heel triest

Tobias
10 december 2021

Een keer wat anders dan de bekende sushi, erg lekker en goed gevulde rollen. Aan de dure kant maar als nog een aanrader! Ook voor mensen die doorgaans geen sushi lusten lijkt mij dit een goede box.

Yvonne
9 december 2021

Superrr lekker! Mmmm

Van Hooft
7 december 2021

Was heerlijk... Wel een uurtje eerder dan besteld.. Zou fijn zijn als daarover contact zou worden genomen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jolanda
6 december 2021

Eten werd nog bereid toen we het kwamen ophalen. Super vers dus!

Cindy
6 december 2021

De Sushi is echt super lekker! Jammer dat we bij het ophalen van de bestelling een half uur moesten wachten. Als tegemoetkoming kregen we extra sushi dat was wel heel netjes!

syl
4 december 2021
patrick vd wijst
4 december 2021

was weer super

Karen
4 december 2021

We hadden s middags al besteld. Ze belde netjes om te vragen of ze iets eerder mochten leveren ivm een andere bestelling in de buurt. Waren netjes op tijd en hebben heerlijk gegeten.

yaron
30 november 2021

goed en vriendelijk personeel en het eten was lekker vers werd on the spot gemaakt

Cindy
29 november 2021

Kwaliteit kan ik niet beoordelen. De bezorging was zoveel later dan gepland en om 22.00 uur hadden we geen honger meer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Samantha Michielsen-van de Burgt
29 november 2021

Kwaliteit van de sushi was top! Alleen hadden we besteld om 19.15 afhalen en waren we meer dan een UUR later pas aan de beurt. Toen bleek ook nog de bestelling incompleet. De edamame zaten er niet bij! Bellen lukte niet meer, kwam er niet meer doorheen.

Linda
28 november 2021

Jammer dat de bezorging zo lang duurde. We hadden in de middag al besteld om te voorkomen dat er niet meer bezorgd kon worden. Bestelling om 6 uur, helaas was de bezorger er pas om 5 voor half 7 (ondanks dat het mailtje al om 10 over half 6 kwam). Dat was al met al wel jammer. Kwaliteit van het eten daarentegen was top! Bestelling dus voor herhaling vatbaar. Dan wel hopen op bezorging op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

G
28 november 2021

Wat een slechte bezorging!! 16:40 bestelling geplaatst voor 19:20 te laten bezorgen. Uiteindelijk na bellen te horen gekregen dat mijn bestelling om 20:35 zou geleverd worden. Met een extraatje!! Die ik niet eens heb gekregen !! Gaat niet om het extraatje maar mensen zo lang laten wachten en dan nog voorliegen vind ik fucking slecht!!

Marleen van Dinther
28 november 2021

Vanmiddag om 17.00 uur een bestelling geplaatst, om 19.00 uur zou dit bezorgd worden. Ruim 1,5 uur en twee telefoontjes naar Sushi 8 later werd de bestelling bezorgd. De gamba’s en edamame boontjes waren koud, compensatie voor het te late bezorgen ontbrak. Heel jammer.

Schippers
27 november 2021

Genoten van de heerlijke sushi schaal, bezorging was prima op tijd en de bezorger was erg vriendelijk.

LDvdW
21 november 2021

Sushi smaakte goed. Snelle levering. Er zat maar 1 flesje Ketjap bij, dit was helaas te weinig voor 2 personen. En een paar stukken sushi waren kapot bij levering, dat is erg jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste klant, bedankt voor uw review. We zullen uw feedback over de sojasaus in acht nemen. Graag tot snel! - Team Sushi Eight

Van der Steen
20 november 2021

Verse, goed gevulde sushi

Natasja
19 november 2021

Net zo lekker als altijd.

Reactie van Sushi 8

Dag Natasja, fijn dat u van de sushi heeft genoten! Graag tot snel! - Team Sushi Eight

Jeroen
16 november 2021
Rachaelle
14 november 2021

Altijd de lekkerste sushi. Helaas nog nooit op tijd geleverd.

Ton
13 november 2021

Heerlijke sushi en op tijd geleverd

Henk
13 november 2021

1,5 uur bezorging is gewoon te lang. Maar ze komen wel keurig op tijd. Eten is uitstekend, heel vers. Jammer dat men geen Japans biertje of zoiets aanbiedt.

Reactie van Sushi 8

Dag Henk, wij vinden het vervelend dat uw bestelling te laat was en willen u graag tegemoet komen. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl met daarin uw klacht, handelen we het daar graag verder af - Team Sushi Eight

O
12 november 2021
Hannah
11 november 2021
Yvon
9 november 2021

Heel vriendelijk personeel! Extra rol erbij gekregen toen het iets langer duurde! En het was heerlijk!

Mia
8 november 2021

Direct bestellen bij Sushi8 is meer dan €3 duurder dan via Thuisbezorgd.nl en de bezorgtijd is ruim een half uur later….

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hermanussen
7 november 2021
N.Nolle
6 november 2021

Super lekker en vers!

Dirk
6 november 2021

Voor de 3e keer 45 minuten te laat. Was de laatste keer.

Reactie van Sushi 8

Beste Dirk, we vinden het vervelend dat uw bestelling drie keer te laat is gekomen. We willen u daarom graag tegemoet komen. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl waarin u de klacht nogmaals vermeldt, handelen we het daar verder af - Team Sushi Eight

D
6 november 2021
Litjens
6 november 2021

Dat de sushi hier erg lekker is is een feit. Deze keer gekozen voor bezorging ipv afhalen maar niet voor herhaling vatbaar.. Afgesproken bezorgtijd 18:20 Ze belden om 18:43, wat ik netjes vind, het loopt uit zo'n 15 tot 20 minuten maar we doen er wel wat extra's bij om het goed te maken! Dus ik dacht 15 a 20 min, dat is het al later. Bedoelen ze dan dat het nu nog 15 a 20 min duurt? Maargoed, ook dat hebben ze niet gehaald. Uur te laat ipv 18:20 werd het 19:18 bezorgd, en dat extra's om het goed te maken? Dat zat er ook niet bij, al met al erg jammer.

Reactie van Sushi 8

Beste klant, we vinden het vervelend om te horen dat u lang op uw bestelling heeft moeten wachten en dat het beloofde cadeautje er niet bij zat. We willen u graag tegemoet komen, zou u daarom een mail kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl met daarin uw klacht? Dan pakken we het daar verder op - Team Sushi Eight

Dobbelsteen
1 november 2021

Superrrrrrr! Echt lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marissa
28 oktober 2021

De nieuwe box was heerlijk surf en turf. Net zoals alle sushi bij sushi 8 hartstikke vers en altijd heerlijk. Bezorging is ook telkens op tijd. Wij genieten elke keer weer

Doortje
26 oktober 2021

Verrassend lekker, echt alle hapjes waren lekker 😋

Anoniem
24 oktober 2021

Bezorgtijd echt veel te lang. Ruim 2 uur en 10 minuten. 10 minuten voor tijd werd dit gemeld. Eigenaar vind dit acceptabel daarin verschillen we van mening. Zeker als je voor iemand anders rond die tijd ook eten besteld omdat diegene geen sushi eet. Daardoor beide alleen gegeten :( kwaliteit is wel goed!

Quivooij
23 oktober 2021

Helaas bijna een uur later bezorgd dan afgesproken :-(

Luuk
23 oktober 2021

De bestelling was 50 minuten te laat. Het zou er om 18:15 zijn. Toen kreeg ik een appje dat het een half uur later zou zijn maar het was er vervolgens pas om 19:05. Laatste keer dat ik hier heb besteld.

Bram
22 oktober 2021

Ik heb bijna 2 u moeten wachten op mn bestelling. Toen ik contact wilde opnemen was de telefoon afgesloten zo ook de website voor verdere bestelling of om een mail te sturen

Anwar
21 oktober 2021
Ingrid M
18 oktober 2021

Heerlijke sushi van goede kwaliteit voor n super prijs!

Leon van Ham
18 oktober 2021
Magdalena
17 oktober 2021

Lekker als altijd.

Angelique
16 oktober 2021

Het was heerlijk, maar 1,5 na de afgesproken tijd vind ik echt belachelijk. Ik heb dan echt geen honger meer. Hier had best iets tegenover mogen staan in de vorm van een kortings voucher of iets dergelijks

Marco
16 oktober 2021

Heerlijk gegeten, goede kwaliteit altijd vers en altijd op tijd.

Vera
16 oktober 2021

Sushi was lekker maar de bestelling kwam anderhalf uur te laat zonder enkele compensatie. Erg teleurgesteld in de service

Ellen
13 oktober 2021

Heel lekker gegeten! Eten was er op tijd.

Twan
11 oktober 2021

Lekker, goed van smaak. Stond op tijd klaar voor ophalen.

Patriz
10 oktober 2021

Precies Pontius en super Sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Celesta Edel
10 oktober 2021
Van den Heuvel
9 oktober 2021

Ondanks dat de sushi lekker was vind ik service ook erg belangrijk. Helaas bij thuiskomst miste wij de sashimi. Geprobeerd het telefoonnummer welke op de kassabon staat te bellen echter is dit nummer niet in gebruik. De contact gegevens via de site opgezocht echt hetzelfde nummer als op de bon dus niet in gebruik. Helaas heb ik ze telefonisch niet kunnen bereiken en heb ik een email gestuurd nu wachten op hun reactie.

Fenna Gijswijt
4 oktober 2021

Vers en lekker. Alleen jammer dat jullie niet op Uden-Zuid bezorgen en wel de rest van Uden. Verder perfect

Trouerbach
2 oktober 2021

Niet telefonisch bereikbaar, ook niet via social media. 3 kwartier na afgesproken bezorgtijd maar zelf gaan halen. Sushi was lekker, maar net te dik (te veel rijst).

Van Stiphout
1 oktober 2021
Thijs
26 september 2021

Prima kwaliteit. Lekkere sushi. Helaas ontbrak 1 gerecht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kroon
26 september 2021

De shushi was niet allemaal even stevig maar daarin tegen was de service super. Wegens drukte konden ze de shushi niet brengen. Ze hebben dit netjes telefonisch laten weten en als compensatie kregen we iets lekkers extra.

Anne
22 september 2021

Onze loempia’s waren heel taai. Het leek een beetje op het de loempia’s van de dag ervoor waren die opnieuw opgewarmd zijn.

Donna
20 september 2021

Sushi box van de maand september. Heerlijke sushi, goede prijs.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tuncay
19 september 2021

Alles was perfect alleen die bezorgster kon wel een beetje meer lachen😅

Kim
17 september 2021

Erg lekker maar keer op keer te laat zonder enig contact. Niet leuk.

De bruijn
13 september 2021

Lekkere sushi. Maar mistte iets bij de bestelling en telefoonnummer was niet bereikbaar!

Mark Janssen
10 september 2021

Bezorging was op tijd, schalen waren mooi opgemaakt en de sushi was vers. Er zat wel een andere maki bij dan ik de beschrijving van de box.

Natasja
9 september 2021

Super lekker, iedere keer weer een klein feestje. Bedankt

Donna
9 september 2021

Actiebox van de maand, mooie aanbieding. Heerlijke box surf en truf met vlees en vis.

J
7 september 2021

Sushi is qua smaak en verriatie erg lekker. Betsellen graag bij sushieight Jammer genoeg lukt het niet om het op het aangegeven tijdstip te bezorgen, 3 kwartier later.. wel excuses van bezorger dat het onverwacht erg druk was. Nog genoten van het eten.

Nolle
30 augustus 2021

Super vers, erg lekker!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A.Hermanussen
30 augustus 2021

Heerlijke verse Sushi. Helemaal niets op aan te merken.

Yvonne
26 augustus 2021

Heerlijk eten, zelf niet in de gaten gehad wat ik precies besteld heb. Maar vind het toppers. En mijn kinderen lusten het ook erg graag 😊

Eh
24 augustus 2021

Heerlijke sushi. Vers en goede kwaliteit. Iets later dan de afgesproken levertijd maar nog prima binnen de marge!

van Oort
22 augustus 2021
Mark
20 augustus 2021

De nieuwe surf&turf box geprobeerd Was super! De Carpaccio was wat vreemd maar toch lekker. Paste niet in het geheel. Toch zeker voor herhaling vatbaar.

L. Doesburg
20 augustus 2021

Uitstekende gerechten. Bezorging zou om 18.20 zijn, werd 18.40. Maar lekker!

Yvonne
19 augustus 2021

Echt SUPER lekker! Wauwwww!

Melissa
17 augustus 2021

Heerlijke sushi, maar erg jammer dat ze bijna altijd te laat bezorgen...

Monique
16 augustus 2021

Alles wederom uitstekend!

Niels
15 augustus 2021

Studenten box was niet zo speciaal. De speciale sushi’s waren dan weer wel lekker. Bezorging; 19:25 besteld en jullie kwamen om 21:15 binnengelopen. Dit vind ik veel te lang wachten en is gewoon erg slecht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lucas
14 augustus 2021
Lin
7 augustus 2021

Deze sushi box Surf&Turf was heerlijk, eigenlijk de lekkerste tot nu toe met een goede prijs Top gedaan👍🏻

Bee
6 augustus 2021

Heerlijk sushi gegeten, lekker vers en echt heerlijk!! Zeker voor herhaling vatbaar! Een aanrader voor sushi lovers!!👍🏼👌🏼

Linda
4 augustus 2021

Alleen jammer dat de sausjes en stokjes er niet bij zaten deze keer, gelukkig had ik die zelf nog.

Peggy
4 augustus 2021

Bestelling was voor 18.00 uur levering gemaakt maar werd al om 17.45 uur geleverd. Mijn gast was er nog niet dus de warme hapjes waren koud geworden

Merel
1 augustus 2021

Tas ruikt ontzettend naar sigarettenrook... vind ik niet kunnen bij/met eten. Reden om niet meer te bestellen zo vies vind ik dat. Of dat dan aan de bezorger ligt die in de auto rookt of dat de tassen in een opslag liggen waar wordt gerookt weet ik niet maar ik vind dat echt niet kunnen. Een terugkoppeling hierover wordt gewaardeerd.

Z
31 juli 2021
Beuker
29 juli 2021

Bezorger was te laat maar bood wel zijn excuses aan. Het eten was weer erg lekker!

Celesta Edel
24 juli 2021
Linda
15 juli 2021

Super lekker

Jesse Langenhuijzen
7 juli 2021
Maria
7 juli 2021
Langenberg
4 juli 2021

Kip weg gegooid. Niet te eten Aangebrand. Jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mickers
30 juni 2021

Al vroeg op de dag eten besteld voor 17.15u… mijn man moest een half uur wachten. Dat is zuur als je juist een avondje afhaalt i.p.v. kookt… dat was balen! Maar de sushi was wel heel lekker!!! Echt top!

W
29 juni 2021

Bezorging was weer sneller dan verwacht en de sushi was weer heerlijk!

Iwan
28 juni 2021

Wij vonden de smaak wat minder.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bp
27 juni 2021

De bestelling was een half uur te laat en de bezorger bood niet eens een excuses aan.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bas
27 juni 2021

Zelfs te vroeg 😜👍 Goed als altijd!😄

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sibel
25 juni 2021

Heerlijk en herhaling vatbaar!

Lieke Heijnen
24 juni 2021

Was top! Genoten. Verse sushi!

Monique
22 juni 2021

Heerlijke vers. Goed van smaak. Juiste temperatuur. Goed verpakt. Was op tijd klaar. Voor herhaling vatbaar. Bedankt voor de heerlijke sushi!

Verhoeven
20 juni 2021

Heerlijke, lekkere en verse sushi. Veel keuze en allemaal netjes verpakt.

Bo
19 juni 2021

De sushi was heerlijk voor herhaling vatbaar.

S
19 juni 2021
Frank
18 juni 2021

Heerlijke sushi, stond netjes op tijd klaar

Geurts
18 juni 2021

Was weer heerlijk! Bedankt!

Maloes
17 juni 2021

Verkeerde informatie gekregen

Van nunen
12 juni 2021
Frans Lasschuit
8 juni 2021

Al een keer of zeven besteld hier, kwaliteit altijd goed, maar iedere keer te late bezorging.

Manders
6 juni 2021
Angelique van den Akker
6 juni 2021

Top!

Nikki
6 juni 2021
Kuiper
30 mei 2021

Bestellen oa 2x Zalm lovers. Er zat slechts Zalm voor 1.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Emveekaa
25 mei 2021

Het eten was erg lekker. Ik had een pokebowl zalm. Absolute aanrader. Tip: Beter de tas niet aangeven, maar contactloos bezorgen. Ik had om een extra topping gevraagd waarvoor ik ook extra betaald heb. Deze zat er niet bij. Bij eerdere bestellingen soms net wat andere hoeveelheid ontvangen dan besteld. Ook werden de punten in ‘opmerkingen’ niet meegenomen. Bijv een verzoek om een bepaalde hoeveelheid eetstokjes. Maar: als deze puntjes op de i er komen, dan een volgende keer zeker 2x 5 sterren.

Van der aa
24 mei 2021

Kwaliteit redelijk . Service was niet in orde . Bestelling maar half geleverd, de rest zou nageleverd worden maar na een uur nog niks gekregen . Tien keer proberen te bellen maar de telefoon werd niet opgenomen .

Bouwmeester
24 mei 2021

De sushi smaakte uitstekend! Prijs was goed. Helaas waren er twee bestelde en betaalde gerechtjes niet geleverd waardoor ik nog een keer terug moest om het op te halen. Wel excuses gekregen maar dat was het ook. Persoonlijk had ik verwacht dat ze een stapje extra zouden zetten en iets erbij zouden doen of zo (dat zei degene aan de telefoon ook).

Leon van Ham
23 mei 2021

Lekker gegeten

B
22 mei 2021
.
22 mei 2021
Karin van Schijndel
22 mei 2021

Top sushi!!!!! Dikke 10!!!!!

Marloes
22 mei 2021
Pierro
22 mei 2021

Special rolls waren fantastisch!

D
21 mei 2021

De persoon die het kwam brengen reed ontzettend asociaal weg. In zijn achteruit met een flinke snelheid. Hier lopen mensen en fietsers! Dit kan echt niet! Zeer gevaarlijk.

Samantha Henkelman Bohnen
21 mei 2021

Wij hadden geweldig lekkere sushi! Alles was goed op smaak en super vers! Echt een aanrader, wij hebben onze vaste sushi afhaal/bezorg gevonden!

Saskia
13 mei 2021

Heerlijk!

Bram
13 mei 2021

Het was wederom top👍

Ed
12 mei 2021

Erg lekker en dan ook nog voor een acceptabele prijs. Top!

Waals
9 mei 2021

Voor de eerste keer sushi laten bezorgen en het was heerlijk. Voor de zekerheid op zaterdag de bestelling gedaan, zodat er op zondag op tijd bezorgd kon worden. Op tijd zijn ze zeker bij sushi 8. Zelfs een uur eerder dan de geplande/afgesproken tijd. Gelukkig waren de buren thuis en konden de bestelling in goede orde ontvangen.

Lankester
9 mei 2021

Heerlijk gegeten. Top quality!

Pascal
7 mei 2021

Vanavond sushi van jullie gehad , Was echt een teleurstelling !! Geen smaak niet vers . We waren op zoek naar sushi , op de site ziet het er erg lekker uit . Maar daarmee is alles gezegd , we hebben de helft weggegooid ...erg jammer .

JW Brons
4 mei 2021

Niet alles was even smaakvol. In verhouding veel rijst met weinig vulling.

Schijndel
3 mei 2021

Sushi had een zurige smaak en de rijst was redelijk droog. Verder prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Harold Vringer
2 mei 2021

Prijs en kwaliteit in orde. Goede service

Frits
2 mei 2021

Zoals gewoonlijk weer een lekkere mix sushi voor een leuke prijs: TOP

Erin
28 april 2021

Net iets later bezorgd dan aangegeven tijd, maar is volkomen begrijpbaar op een drukke zaterdag! Hartstikke lekkere sushi, zeker voor herhaling vatbaar!

Joost van der Wegen
28 april 2021

Bestel app werkt prima. Order stond klaar op de afgesproken tijd en was compleet. De maaltijd was heerlijk. Chapea!

Leon van Ham
27 april 2021

Sushi schotels en salades helemaal prima, maar te zot voor woorden dat we slechts 3 stokjes, 1x wasabi en 1x gember aantroffen bij 2 grote schalen sushi voor in totaal 10 personen

Danique
27 april 2021

Bestelling wat later dan gepland. Netjes gebeld daarvoor en de sushi was heerlijk! Nog steeds vers!

Regina
27 april 2021

Het was weer heerlijk zoals altijd

B.van Rijn
26 april 2021

Sushi goed ,bezorging keurig en op tijd

Astrid
26 april 2021

Heerlijke sushi, zou ik zo weer bestellen. Maar ik mistte de soya saus bij de sushi en de chilisaus bij de ebi fry. Terwijl die wel bij mijn bestelling hoorden.

Van de Wetering
21 april 2021
Conny
17 april 2021

Heerlijk!

Bianca
17 april 2021

Het was weer super lekker, zoals altijd heerlijk gegeten

mj
11 april 2021

we hebben al vaker besteld bij sushi8, en dat was altijd lekker en goed. Vandaag was lekker, maar de smaak hebben we weleens beter gehad.

Bram
9 april 2021

Super lekker en goede prijs!

Sylvia
9 april 2021

De sushi was top! Jammer dat de bestelling niet compleet was de chicken karaage was niet geleverd maar wel betaald

WM
5 april 2021

Perfecte service en heerlijke sushi

Frits Beenhakker
31 maart 2021

Was lekker en een goede prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader👍

Rianne
28 maart 2021

Sushi was erg lekker, netjes verpakt. Helaas bezorging niet goed gegaan. Toen ik na 35 minuten belde werd ik netjes geholpen maar al met al ontvingen we de bezorging pas 1u en 45 (!) minuten na het afgesproken bezorgmoment.

Milou
28 maart 2021

Meer dan 1u te laat de bestelling geleverd. Wel wat compensatie (extra snack).

Bart Verheijden
27 maart 2021

90 minuten te laat en de warme dingen waren koud

Herriet Hulst
25 maart 2021

Het eten was heerlijk en de bezorging was ook prima . Vriendelijke man

Marieke
22 maart 2021

Om 17.00 besteld zou om 19.45 pas komen en uiteindelijk kwam het pas om 21.00

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerwin
22 maart 2021

18:13 sushi besteld 19:00 kwam ik het ophalen en om 19:22 gereed vervolgens krijg ik de verkeerde beslissing mee. De rijst was ook nog droog teleurstellende ervaring.

Marloes
22 maart 2021

De sushi was heerlijk, alleen een uur later geleverd dan gepland. Ze hadden netjes gebeld dat het een half uur later werd, vervolgens werd het een uur later. Daarop word niets nagedaan naar de klant toe dat zou wel anders kunnen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Riet
21 maart 2021

Lekker eten maar het afhaaltijdstip werd niet gerespecteerd

B...grs
21 maart 2021

1,15 min later dan aangegeven, sausjes en stokjes vergeten. Was druk denk ik..

anwar
21 maart 2021
Conny
20 maart 2021

Wij zijn teleurgesteld in onze bestelling van vandaag. Omdat de bezorgtijd al ruim overschreden was gingen we maar eens bellen waar onze bestelling bleef. We hoorden toen dat er iets mis was gegaan maar dat het later bezorgd zou worden. Er bleek ter compensatie iets extra toegevoegd te zijn werd gezegd. Het bleek bij bezorging een bakje gefrituurde loempia's te zijn !?? Wij hebben enkel sushi en shasimi besteld en houden helemaal niet van gefrituurde gerechten..... toen de bestelling ruim een uur later kwam zat er ook nog eens geen soja saus en geen wasabi en geen stokjes bij!!! Dit zijn we niet gewend van jullie. Jammer was een tegenvaller.....

Linda
20 maart 2021

Heerlijk alles, zag er prima uit, keurig op tijd geleverd Wasabi was te weinig voor het aantal hapjes

Esmee Broekhaus
18 maart 2021

Lekkere kwaliteits-sushi. Bestellen en dezelfde dag nog kunnen genieten. Wij hadden met 4 sushi-lovers de 58 en 8 box en het was precies genoeg! Fijne service en was op de afgesproken tijd klaar! 🍣

Ketelaars
18 maart 2021

Super lekkere sushi

Mia
17 maart 2021

Goede snelle service en overheerlijk 😋

Karin Migchels
16 maart 2021

De sushi was erg lekker, maar helaas hebben we een halfuur langer op ons eten moeten wachten. We hadden een bestelling voor half 7, om half 7 werd er gebeld met de vraag of het misschien een kwartier/halfuur later mocht worden. Toen gaf ik aan dat een kwartier later prima was, maar een halfuur vond ik echt te lang. Vervolgens kwam het eten alsnog pas om 7 uur. Dit vond ik echt niet netjes en ik zal er de volgende keer nog een tweede keer over nadenken als ik weer bij jullie iets wil bestellen.

Bram
14 maart 2021

Verkeerde bestelling gekregen. Op de site kan ik niet vinden hoeveel stuks een rol is hiervoor moest ik bellen. Ik was de laatste bestelling die avond en had verkeerde bestelling gekregen ik heb gelijk terug gebeld maar na half 9 werd er niet meer geantwoord. Persoonlijk zou ik tot alle bestellingen geleverd zijn en de bezorgers terug zijn de telefoon aanmaken. Zo kun je zulke of andere problemen nog oplossen.

Henk
9 maart 2021

Super lekker!

Anoniem
8 maart 2021

Veel verschillende soorten sushi in de box die we bestelden. Ik vond de sushi tegenvallen, leek niet vers naar mijn idee.

Micha
6 maart 2021

Elke keer een feestje met jullie sushi, top!

Betine
6 maart 2021

Het was helaas niet zo lekker; het smaakte allemaal een beetje zurig en de rijst was heel hard/taai. De crunchy kip rol was niet knapperig. Had er meer van verwacht; werd door vrienden aanbevolen.

Melanie
6 maart 2021

Het eten was weer heerlijk! Lekker verse sushi! We hadden voor de optie afhalen gekozen, omdat het altijd erg druk is/lang duurt. Gekozen voor tijdstip 19:30, na de drukte dachten we. Het was rond 19:45 klaar, dus viel mee deze keer. Als daar nog iets aan gedaan wordt, zou top zijn! Dan hoef je ook niet elke keer gratis eten weg te geven, dat scheelt weer zou ik zeggen.. Ze lossen het wel altijd keurig op!

Dick
5 maart 2021

Top! Goede service, keurig op tijd en erg lekker.

Marly
4 maart 2021

goede service, lekker eten

Linda
4 maart 2021

Erg lekker gegeten!

J.S
3 maart 2021

Echt top kwaliteit, de tofubowl had wel imitatie krab

Chantal Verhagen
2 maart 2021

Jammer dat pas na 1 uur de bestelling klaar is en dat er niet eerder een tijdsblok beschikbaar is.

Anoniem
1 maart 2021

Beide de kwaliteit van de sushi en bezorging was slecht deze keer. Ik bestelde om iets voor 18.00 en kon op zijn vroegst om 19.30 bezorgt worden, prima. We wachten wel. Wordt ik om 19.40 gebeld dat het nog een half uur zou duren. Uiteindelijk had ik om 20.15 mijn eten en het smaakte alsof het al een paar uur buiten stond. Heel jammer. Dit was denk ik even de laatste keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rick
1 maart 2021

Bezorging was 40 minuten te laat met een 1 1/2 uur besteltijd. Niet heel erg.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karin
28 februari 2021

Bezorging kwam op de afgesproken tijd! We hebben heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Regina Appelhof
28 februari 2021

Het was erg lekker en zag er ook verzorgd uit. Ga zo door

Twan kuijs
28 februari 2021

Was lekker 😋 tot de volgende

Christine
27 februari 2021

Was weer heerlijk

Luc Geelen
27 februari 2021

Via de handige bestelapplicatie was het eenvoudig om een keuze te maken en af te rekenen. Snel ontving een bevestiging van mijn bestelling met de ophaaltijd. Ophalen en het genieten kon beginnen. Goed gemaakte sushi’s en erg lekker. Complimenten voor de keuken, hopen dat afleveren thuis binnenkort in mijn woonplaats ook mogelijk is. Kortom zeer smakelijk en voor herhaling vatbaar👌

Wendy
26 februari 2021

Wat hebben wij heerlijk gegeten! Service was vlot, eten was goed en keurig verpakt en het smaakte voortreffelijk. Wij gaan hier zeker vaker bestellen.

Wim
26 februari 2021

Helaas 30minuten te laat, gelukkig wel excuses aangeboden. Maar warme snacks waren dus afgekoeld. Sushi was wel heel lekker.

Frank
21 februari 2021

Heerlijke sushi, vers en stipt op tijd geleverd...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.